Online panel rasprava: "Ima li zemlje znanja bez globalnog obrazovanja?"
U sklopu Tjedna globalnog obrazovanja pozivamo vas na online panel “Ima li zemlje znanja bez globalnog obrazovanja?” u četvrtak 19. studenoga od 15.00 do 16.30 sati.
U sklopu Tjedna globalnog obrazovanja pozivamo vas na online panel “Ima li zemlje znanja bez globalnog obrazovanja?” u četvrtak 19. studenoga od 15.00 do 16.30 sati.
Tjedan globalnog obrazovanja je svjetska inicijativa za podizanje svijesti i poziv da zajedno razmislimo o našem svijetu, koristeći globalno obrazovanje kao sredstvo solidarnosti i promjena, a ove godine se obilježava od 16. do 20. studenog. #GEW20
Tjedan globalnog obrazovanja obilježava se svake godine krajem studenog u sklopu široke kampanje koju koordinira Centar Sjever-Jug Vijeća Europe kroz različite oblike formalnog i neformalnog obrazovanja te informalnog učenja u cijeloj Europi.
Europski tjedan održivog razvoja (ETOR) ove se godine zbog situacije s Covid-19 pandemijom umjesto u lipnju održao u periodu od 18. rujna do 8. listopada.
Pridružite se ,,Tjednu globalnog obrazovanja’’ od 16. do 20. studenog 2020.
Nijedan građanski pokret nije 2019. godine aktivirao toliko prosvjednika_ca kao onaj nastao iz "Skolstrejk för klimatet", štrajka za klimu koji se iz Švedske proširio među mladima u cijelom svijetu.
Centar za mirovne studije pripremio je u suradnji sa GOOD inicijativom školski kalendar za 2020./2021. godinu. Kalendar povezuje sadržaje 2 međupredmetne teme - građanski odgoj i obrazovanje te održivi razvoj.
Centar za mirovne studije i Zelena Istra, u suradnji s dr. sc. Draženom Šimlešom proveli su seminar za obrazovne radnice/ke osnovnih škola iz Zagreba, Osijeka, Siska i Krapinsko-zagorske županije koji provode Građanski odgoj i obrazovanje kao izvannastavnu aktivnost. Seminar se održao u Zagrebu od 31. kolovoza do 02. rujna 2020.
Video 'Planet u glavu' Vibora Juhasa pokušava teško zamislivo – u samo nekoliko minuta prenijeti učenicima osnovnih i srednjih škola ideju o tome što je sve održivi razvoj.
Izvještaj s panela o nejednakostima u obrazovanju pod nazivom “Škola na daljinu, učenici na marginu”